poniedziałek, 1 czerwca 2020

Serduszkowy zawrót głowy

Dzień dobry :)
Co prawda dziś Dzień Dziecka i mogłam zrobić jakąś kartkę na tą okoliczność, ale w mojej najbliższej rodzinie za kilka dni odbędzie się ślub i pomyślałam, że podzielę się z Wami tym co udało mi się stworzyć na tą okazję. Jest to drewniane pudełko, lub jak kto woli herbaciarka z przeznaczeniem na pieniądze. Nieprzypadkowo użyłam tu koloru kremowego, różu i złota. Takie kolory wybrała Panna Młoda na ślub i wesele, a ja chciałam żeby choć trochę było podobnie.



Całe pudełko okleiłam papierem scrapowym, ozdobiłam kwiatami, ale najlepszy smaczek zostawiłam na koniec. Wiecie co to? Oczywiście fabrykowe tekturki!! Spójrzcie tylko na te piórka , które dodałam do kompozycji. Pokryłam je folią do złoceń i po mojemu wyglądają bardzo elegancko i świetnie tu pasują.


Dodatkowo włożyłam jeszcze serduszkowe gałązki i ramkę z serduszkami. Żeby nie przesadzić ze złotem, tym razem potuszowałam je na różowo. A że miałam cięzki wybór, ktore tekturki wybrać to gdzieniegdzie przykleiłam jeszcze embossowane na różowo pojedyncze serca. Wiecie, jak ślub to serduszek nigdy za wiele ;)
 Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam.




Ze sklepu użyłam:

     T859.png T682.png
 T563_1.png T201.png 

Pozdrawiam serdecznie
Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia