poniedziałek, 29 czerwca 2020

Komunii już pora

Dzień dobry :)
Sezon komunijny rozkręcił się już na dobre i u mnie na biurku przeważają również komunijne prace. 
Dziś pokażę wam exploding box dla dziewczynki w delikatnym, brzoskwiniowym kolorze.


Na wieczku zrobiłam shaker box, ale tym razem ma przeźroczysty spód i odsłania całe wnętrze pudełka.


 Oczywiście jak zawsze nie mogło u mnie zabraknąć tekturek z Fabryki. Na środku umieściłam kielich 3D, który lekko potuszowałam na złoto,


a na ściankach przykleiłam embossowane tekturki- cytat oraz klęczącą dziewczynkę
 
 

Tak się prezentuje w całości.




Ze sklepu użyłam:

 T166_1.png Tekturka - klęcząca dziewczynka - zarys - 2 szt - Komunia 
 KOM013.png Tekturka - napis - "Panie mój przychodzę dziś" - komunia 

 Pozdrawiam Was Serdecznie


Małgosia

3 komentarze:

  1. Można wiedzieć jakich papierów pani użyła? (chodzi mi głównie o ten z kielichami).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale nie zauważyłam wcześniej. To papier z Altair Alt

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia