wtorek, 9 czerwca 2020

Przyjaciółka Fabryki dla Asi Ryby :)

Ahoj! 
Dziś mamy dla Was prawdziwą petardę! 
Na gościnnych występach mamy u nas kogoś, kto z Fabryką związany jest nie od dziś :) Zaczęło się od kolegowania w internetach, potem spotkania na zlotach, potem Aga dołączyła do naszego DreamTeamu, a potem... to już sami wiecie jak się sprawa potoczyła :) 
Poczytajcie kilka słów od Agi Adamiuk i podziwiajcie Jej piękną inspirację :)

---

Właśnie mija rok odkąd żegnałam się z DT Fabrykowym.
I z żalem opuszczałam tą rodzinkę, bo tu jest cudnie, sielsko, a z naszą
mamą fabrykową Dżoaśką zawsze jest wesoło ❤
Jednak wiedziałam w głębi serca, że to tylko pożegnanie z grafikiem
inspiracyjnym, bo nie miałam zamiaru rezygnować ani z moich ulubionych
produktów, ani z tworzenia z nimi prac ❤
Dlatego bardzo mi miło dziś gościnnie Was zainspirować tym pięknym i
wyjątkowym łapaczem snów.
Poprosiłam Asię aby go wykonała na specjalne zamówienie, ale od razu
wiedziałyśmy, że musi on wskoczyć na półki sklepowe :)
Dla mnie osobiście ta praca jest niezwykle ważna.
Otóż po pierwsze powstała na Łapaczu z napisem do kolekcji Beautiful
Journey, która jest dumą mojej marki.
Po drugie napis ten zaprojektowała Joasia Ryba, która jest bliska mojemu sercu.
Po trzecie stworzyłam go właśnie dla niej w podziękowaniu za organizację
Dnia Scrapbookingu, pamiętacie jak to wspaniałe ogarnęła?
A po czwarte ten napis i te słowa to moje przesłanie.
Przesłanie dla obu Asi aby nigdy się nie poddawały, kiedy bywa ciężko
poprawiały swoje korony i heja do przodu!
Moje przesłanie dla Was wszystkich - nie poddawajcie się i bądźcie  wierni
swoim ideałom.
Walczcie o swoje marzenia.
I nigdy nie wątpcie w swoją wewnętrzną siłę i blask.
Ani w swój talent i umiejętności!
Ani kiedy chodzi o wiarę w drugiego człowieka, nawet jeśli czasem trzeba
stanąć w jego obronie.

Never give up - please!

A teraz myk myk- lećcie zamawiać te piękne Łapacze - niech wyłapią Wasze
wszystkie złe sny ;)

To mówiłam ja
Aga - Lejdi Skłapeł ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia