poniedziałek, 14 czerwca 2021

Kartka na ślub

 Dzień dobry!

Powoli zaczynamy wracać do normalności, a co za tym idzie, coraz więcej jest organizowanych ślubów i wesel. Zresztą miesiące letnie to i tak zawsze gorący okres biznesie ślubnym. W związku z tym miałam okazję przygotować kartkę ślubną DL w pudełku dla wyjątkowej pary. Osoba zamawiająca wybrała sobie papiery w odcieniach brzoskwini, a ja zajęłam się resztą. Użyłam tu wielu rożnych tekturek, które wyjątkowo zostawiłam surowe, tylko napis i serduszka pomalowałam markerem. Żeby kartka nabrała przestrzenności, tekturki poprzekładałam koronką i dodałam foamiranowe kwiaty. A jak wyszło w całości zobaczcie na zdjęciach.








Ze sklepu wykorzystałam:

 

Tekturka - zestaw napisów ślubnych - 12 napisów Tekturka - świąteczny wianuszek - 2 sztuki

T930.png T201.png 

RZECZY Z PAPIERU - Baza do kartki DL - biała Pudelko_DL_z_okienkiem_01b.jpg 

 T562A.png

Serdecznie pozdrawiam


 Małgosia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia