poniedziałek, 21 czerwca 2021

Ostatki komunijne

W tym roku sezon komunijny nam się przedłużył i dał szansę na stworzenie nowych projektów. 
Z przyjemnością sięgnęłam do bazy shadow box z Rzeczy z papieru,
 aby móc wykorzystać naszą nowa propozycję – kielich 3D.  Pasuje do shadow boxa idealnie. 
Można też poszaleć z kwiatuszkami, bo przestrzeń do zagospodarowania 
jest dość szeroka  inie ma obawy, że się nie zmieszczą. 
 Baza ta ma też pokrywkę z okienkiem, a jak okienko, to wiadomo, mamy pasujące rameczki 
i to w różnych opcjach. Ja wybrałam wersję z napisem, dzięki temu nie musiałam wciskać 
napisów do środka. Powiem Wam, że to jest bardzo fajna forma, inna niż tradycyjna kartka
 i z pewnością jeszcze się nią pobawię.








Wykorzystałam:



Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia