środa, 23 czerwca 2021

Kosmiczna kartka dla Taty

 Hej Kochani!

Czy spotkaliście się kiedyś z zamówieniem, które nie wiedzieliście jak ugryźć? A z takim: Kartka na Dzień Ojca bez kolorów brązu i innych odcieni ziemi, najlepiej nawiązująca do galaktyki...

Miałam nie lada problem, po papierów "kosmicznych" nie było za wiele w mojej pracowni, a kartka była dla nieco starszego taty, więc żadne rakiety i kreskówkowe postaci nie wchodziły w grę. Ale od czego są nie twórcze dusze! Rzuciłam prośbą o pomoc w mojej relacji na Instagramie i otrzymałam jej więcej niż sobie wyobrażałam :) ale jak z tych wszystkich pomysłów skleić jeden projekt? Da się! Sami zobaczcie.




Do stworzenia tej kartki użyłam tylko Fabrykowych tekturek oraz mediów: wosków, srebrnej farby i białego tuszu. Czy uzyskałam kosmiczny efekt?

Bardzo pomogły mi:




Miłego dnia Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia