piątek, 4 czerwca 2021

Pocztowy box

Nie przepadam z instytucją jaką jest Poczta, ale pracują dla niej naprawdę wyjątkowe osoby. 
Dlatego z ogromną przyjemnością przygotowałam pożegnalnego boxa dla Pana Listonosza,
z którym przez wiele lat współpracowałam. Mogłam to zrobić w wyjątkowy sposób dzięki 
mojej kochanej Fabryce Weny, która stworzyła fantastyczną skrzynkę na listy. 
Niby prosta, ale dla mnie jest taka jaka miała być, jaką miałam w głowie. Kuba i Asia - dziękuję! 
Do tego dołączyłam małe kopertki i do kompletu wykorzystałam prezenty 3D. 
Wydrukowałam nawet miniaturkę pocztowego potwierdzenia nadania paczki. 
Do projektu idealnie pasowały papiery UHK Gallery a baza to oczywiście Rzeczy z papieru.

Cieszę się ogromnie, że mogłam zrobić tego boxa.
 
















Wykorzystała:

Skrzynka już niedługo wskoczy na fabrykowe półki



Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia