środa, 31 sierpnia 2022

Karta z motywem budowlanym

 Cześć Robaczki!

Przychodzę dziś do Was z kartką urodzinową dla Tymoteusza, który jest fanem Sąsiadów.
Kto z Was lubił tą bajkę? Ja zawsze oglądałam ją z rodzicami, którzy śmieli się przy niej głośniej ode mnie.
Kiedy w dorosłym życiu zaczęłam pracować na budowie, a potem wykańczać swoje mieszkanie to zobaczyłam jakie pomysły mają pracownicy 😲 Teraz zdecydowanie potwierdzam memy krążące po Internecie,
że ta bajka to nie komedia, ale dokument 😂 


Wystarczy cyferkę zmienić na standardową formę kartki i dzięki genialnemu tłu w cegiełki powstanie kartka
na Dzień Budowlańca- jeśli macie w rodzinie kogoś pracującego w tym zawodzie to nie zapomnijcie złożyć mu życzeń 25 września 😉



Pat i Mat są stworzeni przeze mnie poprzez sklejenie ze sobą kilku elementów wyciętych z kolorowych skrawków papierów. Mam ich całe pudło, ponieważ to właśnie z nich wykonuję swoje postacie.


Do wykonania tej pracy wykorzystałam:

 

Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia