piątek, 19 sierpnia 2022

Pierwszy album

Pierwszy ząbek? W albumie dla dziecka! Czemu nie? Super pamiątka na całe życie.


Chciałabym Wam dziś pokazać albumik, który ostatnio wykonałam. Albumik jest mocno kolorowy i ma w sobie sporo dodatków. Nie zabrakło przydasiów z Fabryki <3

Albumik był wykonany na zamówienie. I pierwszą, najważniejszą sprawą, którą miałam wykonać było miejsce na ząbek. Użyłam do tego małej koperty z fabryki, która rzecz jasna ma służyć jako schowek na pieniądze, ale wymyśliłam sobie, że będzie to schowek na większą ilość ząbków.

Mam córkę w wieku "wypadania", także wszystko jasne, gdzie wróżka zębuszka chowa ząbki.


Do stworzenia albumu uzyłam:



Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia takiego albumiku. Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia