środa, 3 sierpnia 2022

Urodzinowy exploding box

                                                                         Cześć Robaczki!

Przychodzę dziś do Was z od lat niewykonywanym przeze mnie exploding boxem. Przyznam się Wam, że pierwsze podejście bo tak długiej przerwie nie było łatwe. Totalnie nie wiedziałam za co się zabrać, więc zostawiłam projekt na kilka dni po czym wyjęłam z szuflady wszystkie potrzebne dodatki i tekturki jakie miałam w swoich zbiorach i nagle poszło 😀 Mam nadzieję, że zarówno solenizantce jak i Wam przypadnie on do gustu 😊


Zarówno na wieczku jak i w środku tekturkowy napis nakleiłam na przezroczystą folię.

Elementem spajającym w całość wszystkie okienka były cegiełki które dałam jako tło.

Każda ścianka nawiązywała do rzeczy które lubi solenizantka.


                      Pomiędzy papierowe wycięte elementy, poukładałam różne tekturkowe listki.


 W środku napis " w dniu urodzin" również został podklejony na przezroczystej folii, jednak tym razem przykleiłam go w pionie, żeby kompozycja była jeszcze bardziej 3D.

Do wykonania tej pracy wykorzystałam dwa rodzaje napisów:

Listki z różnych zestawów:
 
Oraz czaderskie cegiełki jako tło:

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia