piątek, 26 sierpnia 2022

Pomyśl życzenie!

Taka jest właśnie Fabryka Weny. Co sobie nie wymyślisz, to nasza Dżoaśka zamieni w tekturkę. I tak sobie pomyślałam, że fajnie by było mieć bazy do shakerów na całą wielkość kartki. Żeby samemu nie musieć docinać, żeby nie były za szerokie, bo chciałabym tam zmieścić jeszcze małe conieco i móc to elegancko zamaskować. No i napisałam do Asi, a ona rach ciach wysłała mi takie bazy. Co z nich powstało? Sami zobaczcie. A czy próbowaliście kiedyś wrzucić mini tekturki do shakera? Dają super efekt. Ja swoje zaembosowałam brokatowym pudrem. Jako wisienkę na torcie, umieściłam przy ściankach shakera światełka. Ilekroć naciśniesz na słowo "życzenie", kartka zaświeci się. Piszcie do Asi, jeśli macie ochotę na takie shakerowe bazy.





Tekturki, których użyłam:





Ściskam Was mocno!

Agata




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia