poniedziałek, 10 lutego 2020

ALE JAJA!

Witajcie!
no niezłe jaja, bo pewnie każdy z Was twórczymi myślami jest przy Walentynkach, a ja tu poszłam w wielkanocne klimaty. A jakże! 
Wstrętne choróbsko, które mnie nawiedziło, oraz deszczowe dni przez cały tydzień sprawiły, że postanowiłam wykonać coś radosnego, wiosennego, kwietnego i kolorowego. Padło na mały exploding box.




Jeśli przyjrzycie się dodatkom w środku, możecie dostrzec, że korzystałam nie tylko z typowo świątecznych motywów.
Roślinki, listeczki czy esy floresy pasują do prawie każdej pracy.


Uwielbiam te nakrapiane jaja. Uwielbiam też je kolorować! Są tak zdobne, że niewiele potrzeba. Ot, kilka kwiatuszków i gotowe!


I tutaj pomalowałam ażurowe jajo. można je jednak bez barwienia podkleić kontrastowym papierem  i ten ażur będzie pięknie wyeksponowany.


Napisów ze świątecznymi życzeniami na okoliczność Wielkanocy FABRYKA WENY ma wiele, ja wybrałam z zupełnie innej kolekcji, ponieważ spodobała się mi czcionka.


No i ostatnia dekoracja. Tym razem ażurowe jajeczko użyłam inaczej. Przykleiłam je klejem na gorąco, by stało, ozdobiłam chrobotkiem reniferowym, sizalem i styropianowymi jajeczkami oraz kwiatuszkami. Wiosna w pełni, nieprawdaż?


Do pracy swojej użyłam:

 
 
 

Jak powiada zatem klasyk ;)  " Alleluja i do przodu!"
Czekam na Wasze wielkanocne prace!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia