czwartek, 6 lutego 2020

I Komunia Święta

U mnie już Komunijnie... W tym roku zabrałam się za temat dość wcześnie i napewno Was pomęczę troszkę takimi pracami.


Uwielbiam ten czas, te zaproszenia i pamiątki. Wszystko w moim ulubionym stylu czyli bardzo delikatnie, pastelowo z kwiatami. Zawsze wtedy idą w ruch dodatki tekturowe od naszej Fabryki, idealnie pasujące papiery dostępne w sklepiku od uhk gallery. Zaczęłam również przemycać do tego delikatnego stylu papier eko, który jest teraz widoczny chyba w każdej mojej pracy. Uwielbiam jego połączenie i pudełka z okienkiem od rzeczy z papieru. 


W sklepiku dostępne jest wiele pięknych cytatów i innych dodatków dotyczących Pierwszej Komunii Świętej. Szalenie polecam te z efektem 3d!



Do pracy użyłam:


Buziaki dla Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia