poniedziałek, 24 lutego 2020

Dziewczynki rok zapisany na kartach...

Witajcie!

Stało się! Od dawna marzyło się mi wykonanie albumu z systemem "hidden hinge" dla dziecka. Myślę sobie, ze to wspaniała pamiątka na lata, a dl a dzieciaków  jest również niezłą zabawą w odwiązywanie, wyciąganie fotek z różnych kieszonek i innych zakamarków. 
Do stworzenia tego albumu wykorzystałam świetny zestaw napisów dla dziewczynki, które obrazują rok dziecka.



Wszystkie napisy ( ok, oprócz jednego) pokolorowałam promarkerami.



Moim zdaniem ozdobność najnowszej kolekcji papierów z LemonCraft "Girl's little world" powoduje, że nie trzeba używać zbyt dużo dodatków. Zaś pokolorowane napisy jedynie podkreślają "słodycz" całego albumu.





Uwielbiam fabrykowe chmurki! 


Muszę się Wam przyznać, że tak spodobała się mi ta praca z albumami, ze właśnie skończyłam kolejny - tym razem dla chłopca i wzięłam się za następny!
A Wy lubicie tę formę papierowej zabawy?
Do wykonania albumu użyłam:

 

 

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia