czwartek, 28 marca 2019

Gorset na wieczór panieński...

Jest taki produkt w Fabryce Weny, który towarzyszy mi od dawna.
Rok w rok trafia się ktoś chętny na takie małe cudeńko, jakim jest album na bazie gorsetu.


Tym razem album jest w stylu romantycznym i zwiewnym.
Aby było jeszcze ciekawiej, użyłam podpisów- tytułów ulubionych piosenek panny młodej.



Użyłam kolekcji papierów Piątku 13 "Love in Bloom" dostępnej w naszym sklepie.
Moim celem bylo pokazać Wam jak niewiele trzeba, aby powstał ciekawy album:
wystarczy ciekawa baza albumowa oraz jedna kolekcja papierów.




Ciekawa jestem jak Wam się podoba efekt końcowy?

Oto produkty, których użyłam:


               





2 komentarze:

  1. Wierz mi lub nie, ale NIE WIDZIAŁAM LOGO na zdjęciu, a od razu pomyślałam, że to musi być Twój album... Jest fantastyczny, dosyć delikatny, nie przesadzony, może bym wręcz powiedziała skromny (jak na Ciebie na pewno), a jednocześnie niczego mu nie brakuje, świetnie ozdobiony. Fajna te strona ze wspominkami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo zawsze mogę liczyć na ciepłe słowa od Ciebie ♥️♥️♥️

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia