wtorek, 26 marca 2019

Pastelowe jajeczka wiosnę witają!

Witajcie!
Och, jak brakowało mi zieleni, kwitnących kwiatów i tego słońca! Jak tylko nadeszła wiosna chwyciłam po cudownie radosne tekturki Fabryki Weny, energetyczne papiery do scrapu i zaczęłam tworzyć!

Postawiłam między innymi na delikatne pastelowe kolory, dlatego różowego nie mogło zabraknąć ;)




Zielony jest kolorem obowiązkowym. Zauważcie, że mimo prostocie kartki, dodatki oraz mocniejsza kolorystyka ażurowego tekturowego jaja całość wydaje się całkiem "bogata".




Bardzo lubię zestawienie różowego z żółtym. Taką łagodność ze słonecznym klimatem. 
Nie ukrywam, że od początku wręcz zakochałam się w tym nakrapianych jajeczkach. Są urocze!




 No i ostatnia na dziś karteczka. Nie ukrywam, że na moich wielkanocnych kartkach często królują kropki i kratka.  Te desenie wydają się mi adekwatne do nastroju świątecznego.





Jestem bardzo ciekawa Waszych kartek. Wolicie tworzyć proste pastelowe, czy stawiacie na "bogate" wielowarstwowe?

Do swoich prac użyłam

Pozdrawiam,


1 komentarz:

  1. Ta pierwsza chyba za różowa jak dla mnie, ale pozostałe są fantastyczna.
    Możesz sobie literówkę poprawić... W opisie przed drugą kartką: "Zauważcie, że mimo PROSTOTY"
    A z wszystkich to chyba ta zielona właśnie, ta druga i ta pozioma wygrywają, są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia