wtorek, 12 marca 2019

ŚLUBNE KARTKI W KOLORZE PINK!

Witajcie!
Mam kilka słabości. Na pewno jedną z nich jest kawa ;) A kolejne to uwielbienie dla wszelkich odmian koloru różowego w ślubnych pracach. No, może z tymi wszelkimi odcieniami przesadziłam ;) Ale po wszelkie delikatne, pudrowe, koralowe, weneckie chętnie sięgam. Lubię także je łączyć z innymi kolorami.
I tak oto mam dla Was 3 propozycje.
W połączeniu ze srebrnym. Bez tego serca nie otrzymałabym takiego efektu. Uwielbiam ten tekturkowy motyw!





Druga propozycja to złoto. Użyłam dobrze kryjącej farby złotej, którą pomalowałam tekturkę. Serduszka wypełniłam złotymi perełkami. Na tek kartce użyłam jeszcze jedną moją fabrykową słabość: listeczki i gałązki!




Trzecia moja propozycja, to dodanie wiosennych, żywych barw i ten delikatny róż został przełamany. Z powodu tych energetycznych kwiatów, ramkę pozostawiłam w kolorze naturalnym, co podkreśliło subtelność pracy.





Bardzo jestem ciekawa, czy Wy też lubcie taką kolorystykę.

A do wykonanych kartek użyłam:

 

 

Pozdrawiam Was serdecznie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia