sobota, 9 marca 2019

Pierwszy gościnny projekt Marleny

Dzień dobry. 
Mam na imię Marlena, w scrapowym świecie możecie mnie znać jako
Stylowa88 lub Scrap-Artki.

Scrapbookingiem ogólnie pojętym zajmuję się od ponad trzech lat, zaczynałam od decoupage’u 
i jeszcze czasem zdarza mi się coś w tej technice stworzyć. Lubię styl shabby chic i staram się w nim tworzyć jak najczęściej, gdzie mogę tam strzępię i przyklejam koronkę ;) Lubię próbować nowych stylów i realizować projekty, które błądzą w mojej głowie. Uwielbiam robić/tworzyć coś "pierwszy raz" dzięki czemu każda nowa forma i baza jest dla mnie wyzwaniem i wielką radością, ponieważ daje mi możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Najbardziej lubię tworzyć exploding boxy i albumy ze względu na ilość miejsca, które mogę wypełnić koronkami, tekturkami i perełkami. Lubię pracę z mediami, szczególnie, gdy mogę je połączyć z papierem. Największą frajdę sprawia mi odkrywanie nowych technik i sposobów łączenia papieru i dodatków.
Moje prace możecie obejrzeć na moim blogu scrap-artki.blogspot.com

Cieszę się, że mogę Was dziś inspirować na blogu Fabryki Weny :)
 Na tą okazję przygotowałam exploding box jako pamiątkę Chrztu Świętego. 
Do stworzenia boxa wykorzystałam antracytową bazę, którą ozdobiłam papierami w bladych kolorach różu i żółci. Ścianki  postanowiłam ozdobić nietypowo w zawinięte kartki zza których wystają tekturki serca, kwiaty i liście. 
Na jednej ze ścianek użyłam napisu "Pamiątka chrztu świętego". W centrum boxa umieściłam tekturkę kołyskę 3D, którą ozdobiłam kwiatami. Całe wnętrze ozdobione jest mchem i małymi różyczkami.

Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować :)
 Pozdrawiam Marlena.









Wykorzystałam poniższe tekturki:

   

22 komentarze:

  1. Przepiękny box, cudownie ozdobiony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, cudnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca.
    Gratuluję gościnnego występu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marlena cudny, bogaty box, z ciekawymi pomysłami. Gratuluję gościnnego występu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny występ gościnny, piękną inspirację przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na wykorzystanie mchu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia