poniedziałek, 18 listopada 2019

MUST HAVE w pracowni

Witajcie!
Odkąd mam swoją pracownię ( dzieląca swój kąt z sypialnią) wiem, że oprócz organizacji wszystkich przydasi, preparatów oraz narzędzi, istotne jest planowanie dnia. Bez kalendarza stojącego macie utrudnione zadanie, dlatego bardzo szczerze polecam Wam tę formę układania sobie wszystkich obowiązków i powinności.
Skorzystałam z kalendarza biurowego z racji mej wady wzroku. Często planner mam na tablicy magnetycznej, ale bez okularów widzę niewiele. Teraz, mając go blisko siebie, mój dzień jest poukładany bez zarzutów. Znaczy...będzie tak po 31 grudnia ;)




I tak się prezentuje w mojej pracowni, dopasowany do całości:


Macie już swoje kalendarze?
jeśli nie, koniecznie zajrzyjcie na stronę, z której skorzystałam:


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia