środa, 13 listopada 2019

'Twinkle Twinkle Little Star' Słodziakowe LO

Tak, nie pomyliliście się, to mój post.
Tak, jest zrobiony na słodkiej jednorożcowej kolekcji.
Tak, jest to słodziakowa ramka z najsłodszym dzieckiem na świecie.

Przyznam, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam coś z tych papierów zrobić.
Pomysłów było kilka, od typowo moich, po takie które umarły w zarodku.
No ale błagam Was, czy oparlibyście się tej słodkiej buźce?

Wykorzystałam żaróweczki, które sobie dyndają na dole kompozycji, klisze które sprawdzą się w każdym projekcie i oczywiście okrąglą rameczkę, którą wykorzystuję bardzo często.
Tekturki zostały pokryte niebieską miką w proszku i lilowym pudrem do embossingu, 
a żeby nie było tak mdło, delikatnie gdzieniegdzie przejechałam złotym woskiem.








Mam nadzieję, że taka odmiana również przypadnie Wam do gustu :)
Wykorzystałam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia