piątek, 8 listopada 2019

Wspomnienia zamknięte w szkatułce...

Witajcie!
Nadszedł wyjątkowy dzień - dołączyłam do wspaniałego grona DT Fabryki Weny!
Nazywam się Asia i możecie mnie znać pod nazwą Co ja narobiłam!. Moim głównym miejscem
w sieci jest mój kanał na Youtube, na który serdecznie zapraszam.
Moją ogromną miłością są albumy, więc wybór pierwszej inspiracyjnej pracy był łatwy. Przed Wami album w szkatułce. Drewniane pudełko zostało pomalowane farbą kredową oraz został odbity wzór
z maski za pomocą pasty modelującej.  Na wieczku umieściłam wytuszowane tekturki oraz własnoręcznie wykonane kwiatkami z foamiranu. Albumik ma bardzo prostą formę, więc okładka również taka jest. Okrągła ramka również została wytuszowana, a napis pociągnięty enamel accents.








Korzystałam z:
   

    


Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja przypadła Wam do gustu.
Udanego weekendu,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia