piątek, 24 kwietnia 2020

Album na roczek

Dzień dobry :)
Dziś praca bardzo dla mnie wyjątkowa, gdyż podarowałam ją z okazji roczku pewnej młodej damie :)
Album ma około 10 głównych kart, a mieści w sumie 72 zdjęcia.
Przepełniony jest oczywiście cudownymi tekturkami, których jest cała masa.
Album był prezentem, którego malutkiej nie wręczyłam osobiście, a rodzicom pomysł zdradziłam wcześniej, tak aby przesłali mi zdjęcia do wywołania i wklejenia. Felicja była zachwycona prezentem, a jej reakcję mogłam oglądać na przesłanym filmiku.
Sama też zrobiłam ogromną ilość zdjęć albumu, więc starałam się połączyć zdjęcia, aby Wam go pokazać. W albumie są dodatkowe małe karty, otwierane zakładki i "wodospady".








Użyłam:

 
  
 
  
 
Tekturka - mini strzałki miłosne - zestaw 15 szt Tekturka - miłosny zestaw - dymki z serduszkami - speech bubbles

Do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia