poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Kolorowo i słodko

Ależ ja uwielbiam świętować urodziny! Szczególnie bliskich mi osób.
Co prawda bardzo trudno jest mi ich zaskakiwać, ale chyba znowu się udało.
Tym razem kartka urodzinowa zamieniła się w kolorową tęczę. Miałam na nią ochotę już od dłuższego czasu, nie mogłam jednak znaleźć dla niej zastosowania. No to podumałam, co lubi moja córcia chrzestna i pomyślałam, że to miła odmiana od kartki urodzinowej. Wybór fabrykowych tekturek był tu oczywisty - słodka chmurka shaker box, motylek, drobne gałązki i literki na napisy, to był dla mnie zestaw idealny. Dołożyłam też troszkę moich foamiranowych kwiatów, brokatu, świecidełek - wiadomo, wszystko to co lubią dziewczynki. Koniecznością był jednorożec - powiem Wam w tajemnicy - on się rusza ;)  Do tego naszła mnie jeszcze jedna zachcianka - wiatraczek, który się kręci. Dla mnie to takie typowe dziecięce wspomnienie (sama taki dostałam na swoje urodziny).
Wyszło słodko, prawda ? 










Użyłam poniższych tekturek:

 
 

Pozdrawiam kolorowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia