poniedziałek, 20 kwietnia 2020

KARTKA DLA MAMY

Wprawdzie do tego wyjątkowego święta jeszcze zostało troszeczkę czasu,
 ale już teraz warto pomyśleć,
 co chcemy zrobić i jakie będziemy potrzebować materiały.
Ja przygotowałam karteczkę kwiatową z mnóstwem cudownych fabrykowych tekturek.
 w płynie, klej, gazę itp. Moja kartka będzie o wymiarze 14/14 cm
 i odpowiednio docinam wszystkie papiery.

Na początek przygotowuję zawsze wszystkie materiały, które uznałam za niezbędne do pracy: tekturki, 
bermata, papier scrapowy, kwiaty, wyciete listki, gesso, perełki


Okleiłam bazę i podniosłam panel na beeramcie. Pozaginałam ścianki delikatnie w górę aby nadać jej przestrzenności. Zawsze parę razy przymierzam i kombinuję z poszczególnymi elementami pracy, aby przed ostatecznym przyklejeniem mieć pewność, że wszystko znajduje się w odpowiednim miejscu i taki efekt będzie dla mnie satysfakcjonujący.



W kolejnym etapie, już po ułożeniu i przyklejeniu wszystkich elementów kompozycji, chciałam troszeczkę stłumić intensywność koloru kwiatów i pociągnęłam je białym gesso. Bardzo lubię ten efekt w pracach.


Na koniec kilka małych detali: umieszczenie napisu na pasku folii, co daje bardzo ciekawy efekt i można dowolnie ukształtować taki delikatny, tekturkowy napis oraz kropelki Nuvo.


Karteczka gotowa.
Koniecznie zaopatrzcie się w te cudowne tekturki, bo praca z nimi „robi się sama”.



Do swojej pracy wykorzystałam następujące tekturki:

        

Serdecznie Was pozdrawiam.
Miłego tworzenia
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia