poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Kurczakowe przedszkole

Dzień dobry,

Wielkanoc już za momencik, więc kartka też musi być wielkanocna.
Oczywiście jak zawsze miałam dylemat, które tekturki wybrać. Jest ich tak ogromny wybór w sklepie,
że to nie lada wyzwanie zdecydować się na coś konkretnego.
No, ale jak zobaczyłam te przesłodkie kurczaki, to już wiedziałam, że muszą się znaleźć na kartce.
Ponieważ to wielkanocna praca nie mogło zabraknąć tu również bazi, wiosennych kwiatów.
Tekturki pomalowałam markerami, okrągłą ramkę posypałam pudrem do embossingu,
a bazie zostawiłam naturalne.






Do wykonania tej pracy posłużyły mi poniższe tekturki:

Tekturka - kurczaki wielkanocne na wesoło 2 - 5 szt  Tekturka - puchate kurczaczki - arkusz
Tekturka - BAZIE WIELKANOCNE - arkusz  T869.1.png 
T480.png T868.1.png  

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia