poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Perłowa rocznica

Witajcie w wielkanocny poniedziałek!

Co prawda w klimat wpisują się jeszcze prace z jajeczkami i kurczaczkami, jednak ja postanowiłam pokazać Wam dzisiaj ramkę, którą wykonałam z okazji perłowych godów, czyli 30. rocznicy ślubu.
Miało być w miarę prosto i elegancko, z dodatkiem moich kwiatków. I tak też zrobiłam.


  Zdjęcie i kartkę z kalendarza zdobią bordery. 


 W centrum umieściłam piękny napis.


 Wszystkie tekturki pomalowałam niedokładnie  (by pogłębić cień) białą farbą akrylową.


 Oczywiście ze względu na okazję nie mogło zabraknąć perełek na borderach
 i jako pręciki do kwiatów.


Użyłam

   

Korzystając z okazji - życzę Wam w ten świąteczny dzień przede wszystkim zdrowia i spokoju,
 ale też radości oraz pogody ducha. 

Pozdrawiam
Paulina

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia