czwartek, 9 maja 2019

Gorset ubrany w blask i pastele.

Kolejny wieczór panieński i kolejna baza gorsetowa ubrana w blask i pastelowe kolory :)


Ta baza już we mnie wsiąkła ;) 
Dosyć regularnie dostaję zamówienie na taki właśnie album i zawsze staram się by kolejny projekt był wyjątkowy...

W tym przypadku  w mojej głowie pojawił się szalony pomysł by z okładkowej, ozdobnej tekturki wykonać.... shaker!


Oczywiście, aby ten plan mógł się ziścić, musiałam poprosić naszą Dżoaśkę o specjalne zamówienie, mianowicie kilka sztuk właśnie samej ramki gorsetowej z pierwszej strony okładki :)

Skleiłam ze sobą w sumie 4 takie szkielety, ale wcześniej wyciełam z nich środkowe elementy tak aby cekiny mogły swobodnie się  przesuwać.
Górną- piątą część, ozdobiłam pudrem do embossingu.

Oczywiście wycięcie folii było małym wyzwaniem, ale udało się - to najważniejsze!

W środku też jest nieco blasku, bo kolekcja Piątku Trzynastego "Lucidity" wydała mi się do tego projektu idealna.






Na moim kanale YouTube niebawem pojawi się film, w którym dokładnie pokazuję każdą stronę,
już teraz was zapraszam do subskrypcji aby nie przegapić tego filmu :)

Użyte Produkty:


Czekam na Wasze opinie!
Pozdrawiam 
Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia