sobota, 11 maja 2019

Gościnie po raz pierwszy Agnieszka Grzelak Zimowska


Cześć
Bardzo dziękuję Fabryce Weny za zaproszenie, jest mi ogromnie miło.
Na początku napiszę krótko o sobie...
Mam na imię Agnieszka moje prace możecie zobaczyć na FP: 
Swoją przygodę z tworzeniem zaczęłam ponad 13 lat temu od stworzenia zaproszeń na własny ślub 
potem już jakoś poszło, chrzty, komunie … A tak na dobre scrapbooking szeroko rozumiany
 zagościł u mnie w pracowni od jakiś 5, może 6 lat.
Prywatnie jestem mamą (dwóch córek 10 i 13 lat) i żoną. 
Pracuję zawodowo- psycholożka- z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną. 
W wolnym czasie scrapuję czytam książki i oglądam seriale na Netflixie :P 
Na moją pierwszą, gościnną inspirację przygotowałam dwa exploding boxy z okazji ślubu. 
Do stworzenia pudełek użyłam białych baz, które ozdobiłam papierami Lemoncraft ( Everyday Spring i Daydream), całości dopełniły cudowne tekturki 3D, cytaty, napisy i ramki.
Zapraszam na efekty skończonych prac:
















Z Fabrykowych tekturek użyłam :

 
 
 

 Bardzo lubię pracować z Fabrykowymi tekturkami, nadają moim pracą efekt "dopięcia na ostatni guzik " ;) 
Jeszcze raz dziękuję za możliwość inspirowania i za zaproszenie,
a Was zapraszam na wirtualne półki Fabryki.

Pozdrawiam serdecznie Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia