czwartek, 2 maja 2019

Kiedy tekturkę położysz na liściach...

... powstanie kartka prosta i efektowna zarazem :)

Przyznaję, że z tej pracy jestem dumna :)
Dlaczego?
Ponieważ uczę się na Waszych oczach, moi drodzy, minimalistycznego podejścia w tworzeniu projektów.
Do niedawna wydawało mi się, że aby kartka czy okładka albumu była piękna- 
musi być dużo wszystkiego...

Od jakiegoś czasu eksperymentuję w tą drugą stronę i wychodzą mi ciekwe z tego efekty :)
Spójrzcie na tą kartkę w pudełku:

Użyłam w zasadzie kilku produktów:
bazy na kartkę, 
liści wyciętych ręcznie lub wykrojnikiem,
kawałka koronki
oraz pięknej sentencji dostępnej w naszym sklepie :)



Dorzuciłam zawieszkę i 'voila'!
- mamy całkiem efektowną kartkę w sam raz na ślub :)

Podpis na pudełku jest zupełnie w moim stylu, ponieważ nabazgrany niby przez przypdek :D
Jak Wam się podoba??


Użyte Produkty:

  
Pozdrawiam
Aga

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia