sobota, 25 maja 2019

Nowy Nabytek-Reniferove

Witajcie!
Jako nowy nabytek Fabrykowej ekipy, wypada się zaprezentować.
Nazywam się Iwona, ale w sieci znana jestem jako Reniferove.
Kocham mixed media i uważam, że zmediować można dosłownie wszystko!
Najlepiej mi w leśnych i naturalnych klimatach, vintage i steampunku
i na pierwszy ogień przygotowałam dla Was pracę właśnie z zębatkami i rdzą.






Jak wiadomo, niegrzecznie jest przychodzić z pustymi rękami, więc i ja wnoszę coś do Fabryki.
Z pomocą nieocenionej Letike, powstała nowa kolekcja tekturek!
Włożyłam w nią całe serducho, a Letike sporo pracy więc mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)



Pozdrawiam Was serdecznie !

2 komentarze:

  1. Świetny projekt, jak wszystkie Twoje prace - rzuca na kolana:) Tekturki zaś po prostu mega!!! Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia