piątek, 4 listopada 2016

Białe Święta


Hej wszystkim!
Dziś inspiruję Was ja, Henia.
Pogoda nam się zmienia, już nie ma lata, coraz chłodzniej, krótsze dni...ale zima też jest fajna.
W Irlandii gdzie byłam przez ostatnią cześć mojego życia, śniegu było jak na lekarstwo.
Więc czekam na zimę, jak dziecko, które zobaczy śnieg w swoim życiu po raz pierwszy.
Przynajmniej mam taką nadzieję...

A dziś właśnie taka śnieżna inspiracja.
Karteczka na święta w bieli i pastelowym niebieskim.
Troszkę brokatu na gałązkach i brokatowe jabłuszka. 
Wszystko to sprawia, że czuć chłód, przyjemny mrozek...
A i oczywiście piękna tekturka.
Tyle NOWOŚCI w sklepie, że trudno oderwać oczy.
Ja wybralam bombkę, jedną z dwóch w zestawie - Jest taki dzień


Kilka warstw papieru trochę postarzonego przy pomocy nożyczek i kilka potarganych skrawków, ułożyłam na przemian ze zwykłą gazą, którą można znaleźć w aptece.
Dużo gałązek posypanych brokatem, jabłuszka i bombka na sznurku, zawieszona jak na choince.
I to tyle. Prosta, łatwa i przyjemna karteczka.





Bombeczka, ktorej użyłam, jest jedną z dwóch w zestawie:


Zachęcam Was do tworzenia świątecznych kartek i ozdób, 
oczywiście z użyciem tekturek od Fabryki Weny!
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!
xxx
Henia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia