środa, 2 listopada 2016

Gościnnie - BBArt

Przyszedł listopad... liście opadają, ale my nie, my nawet jak padniemy to wstajemy, poprawiamy korony i zasuwamy dalej prawda? ;)
Jak zwykle zboczyłam z głównego toru myśli :D
Jak nowy miesiąc to i nowe gościnne projektantki.
Dziś pierwsza z nich - Bożena BBart, znacie ją na pewno!
Poczytajcie, co pisze i popatrzcie, co nam dziś pokazuje!

----------------------------

Witam serdecznie.
 Mam na imię Bożena.
 W blogowym świecie tworzę jako BBart z Twórczego Pokoiku. 
Bardzo mi miło, że mogę gościnnie inspirować na blogu sklepu Fabryka Weny.



Specjalnie na dziś przygotowałam dwie proste, uniwersalne prace.


Zupełnie nie zimowy, warstwowy tag, pełen delikatnych, akwarelowych  kwiatów przekładanych gazą, z moim ulubionym zegarem.W górnej części pomiędzy warstwy wkomponowałam tekturkę BĄBELKI, dolną część zapełniłam napisem SPEŁNIENIA MARZEŃ    
Nie mogło obyć się oczywiście bez motylka, kilku cekinów i perełek. Akwarelowe tło i kwiaty powstały wg. kursu który możecie znaleźć na moim blogu.



Na mojej drugiej pracy również znajdziecie stemplowany zegar, świetnie komponujący się z wyciętym motywem kwiatowym oraz delikatnym akwarelowym tłem . 
Osadziłam na nim tekturowy napis DLA CIEBIE, a w dolnej części umieściłam ozdobny BORDER 5 z kolekcji Tik-Tak.
Drobne stemplowania w tle, kryształki i taśma ozdobna wypełniają całość.



Jak Wam się podobają moje dzisiejsze inspiracje?

Moje wszystkie dotychczasowe prace znajdziecie na moim blogu:
oraz na stronie artystycznej FB


Wykorzystane materiały:

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia