piątek, 18 listopada 2016

Dalej, dalej pędzą sanie!


Hej, hej kochani!
Czas pędzi nie ubłaganie, już mamy połowę listopada, niewiarygodne!
Ja już pierwszy śnieg zaliczyłam! A wy?
Zainspirowana tym chłodem i bielą, zrobiłam dla Was saneczki 
i krótki filmik, jak poradziłam sobie z ich złożeniem.

Oto filmik:


A tu moje saneczki:


Nic trudnego. Troszkę białego sizalu, gazy, kamyczków, szyszki i żołędzie nazbierane w lesie.
Wszystko pociągnięte białym gesso i pochlapane mgiełkami w sprayu, w kolorze turkusu.
Dla blasku, posypane brokatem.
I oto moja wersja saneczek.






Saneczki i wiele innych elementów 3D do składania znajdziecie o TUTAJ.
Zapraszam Was również do zabawy w trwającym wyzwaniu
Pozdrawiam,
xxx









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia