środa, 18 grudnia 2019

Mała i duża w czerwieni

Dzień dobry.
Już za tydzień będziemy leżeć objedzeni i szczęśliwi z chwili dla siebie.
Ja się nie mogę doczekać, a Wy ?
Mam czasami takie dziwne twórcze zachcianki - dzisiaj zapraszam na jedną z nich.
Są to choinki :)
Jest mała i jest duża. Po małej podpowiedzi od synka, duża stała się shaker-box'em ;)
Do ozdobienia wykorzystałam fabrykowe tekturki, papiery UHK Gallery i całą masę świątecznych ozdób. I nie mogło zabraknąć śniegu, którego tak bardzo mi brakuje.
Ja je uwielbiam, zabiorę sobie jedną do pracy. A co ! Niech i tam będzie świątecznie.
A Wy robicie jakieś swoje ozdoby do pracy ?  Dajcie znać w komentarzach.
Miłego dnia.







Jest i duża :) 











Z fabrykowego sklepiku użyłam:

 
 

Pozdrawiam serdecznie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia