poniedziałek, 30 grudnia 2019

Zestaw urodzinowy - krok w nowy rok

Witajcie!
Coraz trudniej wymyślić prezent dla nastolatki, tym bardziej gdy minęły mikołajki i święta, więc już otrzymała moc prezentów.
Pomyślałam zatem, że co jak co, ale kalendarz na nowy rok z taką piękną grafiką i ozdobioną okładką nawiązującą do zainteresowań jubilatki, będzie prezentem trafionym.
A jak już zaczęłam kalendarz, to do zestawu poszedł  exploding box. 
Ot, poświąteczne zaprzęgnięcie do pracy rąk z wiecznie twórczym ADHD;)


Zacznijmy od exploding boxa. Skorzystałam z tekturek, dzięki którym mogłam na każdej ściance pudełka stworzyć indywidualne - choć zarazem uniwersalne życzenia. Stworzyłam też pudełko, by móc w nie włożyć podarunek pieniężny ;)







Kalendarz bez zbyt wielu ozdobników, by był funkcjonalny, gdy znajdzie się w szkolnym plecaku.
Jak już pewnie zauważyliśmy, te motywy tekturkowe są uniwersalne. Wcale nie jest powiedziane, że prezent jest typowo bożonarodzeniowy, a motywy naukowe ściśle związane z Dniem Nauczyciela. Możemy wykorzystywać je na swoje indywidualne potrzeby i to jest właśnie fantastyczne!






Wykorzystałam następujące produkty z naszego sklepiku:


 

 

 

 

 

Pozdrawiam po raz ostatni w starym roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia