poniedziałek, 9 grudnia 2019

Świąteczne szaleństwo

Ho, ho, ho... Moi mili...
Od jakiegoś czasu wszyscy chwalą się kartkami świątecznymi. Niektórzy to już zaczęli po wakacjach tworzyć, a Ja jakoś nie mogłam się za to zabrać. Może nie czułam tej magii jeszcze?



Dopiero udało mi się coś sklecić niedawno, czyli bardzo, bardzo późno, ale tak samo było oczywiście w zeszłym roku. Niestety jak zaczęłam to nie mogłam skończyć...



I tak oto w tym roku jest tak samo jak zaczęłam, tak nie mogę skończyć i dziś dla Was kartki z tego szaleństwa!




Mam nadzieję, że moje kolorowe kartki Wam się spodobają, wesołe z pięknymi tekturkami oczywiście. 


Do stworzenia tych świątecznych 
słodkości użyłam:


Buziaki dla Was! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia