poniedziałek, 16 grudnia 2019

pomysł na prezent!

Witajcie!
Nie wiem jak Wy, ale mimo zamiłowania do rękodzieła i wybierania go na prezenty świąteczne, mam jednak problem z tzw. młodzieżą. Oni maja inne gusta, inne oczekiwania. Jak im sprostać? Pomyślałam sobie, że coraz bardziej, a może już bardzo popularne bony prezentowe będą doskonałym pomysłem na nieodgadnione pragnienia nastolatków. Ale jak je wręczyć? Tak normalnie? Nieee!
Pomyślałam, że bazy z RZECZYZPAPIERU na pudełka z okienkiem w zestawieniu z tekturkami Fabryki Weny będą świetnym pomysłem na eleganckie i subtelne wręczenie bonu. Ale w tym wspomnianym pudełku z okienkiem nie jest zwykł kartka. Ozdobiłam i umieściłam w środku czekokartkę! Słodki upominek z bonem - myślę, że to brzmi rewelacyjnie!
Ramki tekturkowe są piękne. Nadają się nie tylko do tych pudełek, ale również jako ozdoba samej kartki. A do tego są w cenie promocyjnej!!! Pełnia szczęścia!






Do wykonania tej pracy użyłam:

 
 

Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy pomysł, myślę że młodzież będzie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia