piątek, 13 grudnia 2019

To będzie udany rok... z kalendarzem biurkowym

Witajcie!
Kolejny rok już za czai się za rogiem! Postanowiłam dobrze się do niego przygotować, a co jest najważniejsze  w nowym roku?

KALENDARZ :)

Padło na wersję biurkową i jak zwykle u mnie - musi być praktycznie ;)
W scrapbookingu bardzo sobie cenię to, że to co robię może posłużyć do czegoś więcej niż tylko zbieranie kurzu. Piękne rzeczy cudownie zdobią nasze wnętrza, ale jeśli nie mają jakiejś funkcji to zazwyczaj nie znajdą u mnie miejsca (pewnie wielu alergików się ze mną zgodzi ;) ).
Tak też stało się tutaj. Sam kalendarz jest już formą użytkową, a ja dodałam jeszcze miejsce na karteczki do nagłych zapisków.










Korzystałam z:

A jak Wasze przygotowania? 
Bliżej Wam do szykowania kalendarzy czy postanowień noworocznych?
Trzymajcie się ciepło ;)

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia