wtorek, 17 grudnia 2019

Święta są trochę vintage

Cześć,

Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się z klimatem vintage.Stare ozdoby choinkowe, papierowe łańcuchy, drewniane zabawki, to wszystko pozostawia cudowny klimat, jaki chciałam pokazać na moim LO. Wybrałam okrągłą grafikę z drewnianą choinką i tu zaczął się problem, w jaki sposób w bogatej pracy (jaką zaplanowałam) uwidocznić tą grafikę. Z pomocą przyszła mi Fabryka Weny, która wycięła tekturki zgodnie z moim projektem. Projekt jest bardzo prosty rysowany był na kartce papieru, a później przerysowany do painta, ale wyszło tak jak zakładałam. Pamiętajcie, jeśli brakuje Wam jakiegoś wzoru, warto zapytać Fabrykę Weny o pomoc.

Na jednej tekturce na pracy oczywiście nie mogłam poprzestać. Dodałam jelonki, widoczek z jelonkiem i choinką, gwiazdki i śnieżynki. Ahh i oczywiście gałązki i listki - idealne uzupełniacze prac. W końcu święta vintage muszą być na bogato.

Część tekturek wyembosowałam, dzięki czemu mają nierówną fakturę, część pomalowałam farbami akwarelowymi. Jednym słowem, mogę z nimi zrobić co chcę:)


Użyłam:
https://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-gwiazdki-zestaw-gwiazdek-216-szt/115  https://fabrykaweny.pl/environment/cache/images/500_500_productGfx_b5b04824711fd77f2390bd8390138d7f.jpg B024.png
B057.png B112.png T726_1.png 
oraz tekturka na specjalne zamówienie - kółko z kreskami:)
Kreatywnego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia